January 30, 2009

Memperkasakan Jentera Parti

Sempena thema Kongress National 10 hingga 13hbNovember 2008, Jawatankuasa Latihan Parti Keadilan Rakyat, Negeri Pulau Pinang mengambil langkah untuk menyahut cabaran yang telah disuarakan oleh perwakilan dengan menyusun beberapa Seminar dan Latihan yang akan diadakan suku pertama 2009.

Tuan Haji Idrus Ibrahim, Pengerusi Jawatankuasa Latihan telah merancangkan Seminar Pengurusan Pusat Khidmat pada 31hb January 2009 di Yayasan Aman, Penanti dan diikuti pada 8hb Februari, Seminar khas kepada semua Setiausaha Bahagian, Wanita dan AMK. Seminar yang akan diadakan dengan kerjasama Fadzil Corporation dari Action Coach akan diadakan di Hotel Summit. Bukit Mertajam.

Peningkatan Celik Komputer kepada Ahli Bahagian akan didakan pada tiap-tiap minggu sepanjang bulan Mac 2009. Latihan Komputer akan diadakan di Yayasan Aman, Penanti di bawah kelolaan Saudara Mohd Rodzi Abd Hamid.

Pendedahan jangka panjang melengkapkan ahli-ahli dengan tugasan PACA akan diadakan di setiap JDM, bermula di Bahagian Permatang Pauh.

No comments:

Post a Comment